2009-10-28

Jodå, visst lever jag...

...och stickar gör jag så mycket jag förmår. Sonen har varit sjuk den här veckan (märklig sjukdom, han är frisk och pigg hela dagarna och på kvällen har han feber) och har varit hemma från förskolan. Blir inte mycket gjort då precis, och orken finns inte riktigt. Jag är uppriktigt sagt i det närmaste golvad av trötthet. Hösten...? Tja, någonting måste ju bli lidande och tyvärr har det fått bli bloggen. Jag hoppas snart vara tillbaka och då på topp!

Men nu vet ni att jag lever i alla fall och ni är i mina tankar. Nu tänker jag släppa det här dåliga samvetet i några dagar och ta igen mig. Har förresten råkat bli en av Akademibokhandelns VIP-recensenter av Karin Wahlbergs kommande kriminalare. Så nu måste jag hinna plöja alla fyrahundra sidorna och skriva recension till nästa söndag. Någon som vill komma och läsa högt, så att jag kan sticka under tiden?

3 kommentarer:

Sunna sa...

Ett hett tips, den finns redan som talbok, då kan man sticka samtidigt

helena sa...

Kommer på fredag! Läser om du vill! Kram
Hur mår han i dag?

Sunna sa...

Ledsen men den kopian som finns är nog inte lagligt att ladda ner, har du läst Sigrids hemligheter också?