2009-03-10

Den som väntar på något gott?

Igår blev koftan klar! Det tog mig halva dagen att montera den (ja, inte i effektiv tid precis) och jag är så nöjd! Med monteringen, detaljerna och helheten. Den kommer helt klart att bli väl använd. Bilder kommer imorgon.

Ikväll blev Baroness Beret (pdf) klar, den blockas för tillfället. Garnet är detsamma som till mina gula Mitered Mittens som genast blev favoriter. Och ja, tanken är att vantar och basker ska matcha. ;) Jag som egentligen alltid varit bestämt övertygad om att jag inte klär i gult har nu bestämt mig för att det gör jag visst. Bara för att jag blir så glad av färgen och allra helst till min knallröda duffel. Jag kommer att synas på stan, helt klart. Även här får bilden vänta.

Har också fyndat lite småsaker på Myrorna, men mer om det imorgon!

1 kommentar:

Mia stickar sa...

Jag är också helt övertygad om att jag inte klär i gult men jag tycker om färgen! Du har kommit ett stog längre än jag. Ska bli kul att fp se en bild!