2009-01-18

Fjärilar i magen

Imorgon är det redovisning av och opponering på examensarbetet. Fjärilar i magen är en underdrift, ett gäng kanadagäss stämmer nog bättre. Men det ska bli underbart att bli klar (ingen som har ett jobb åt mig?).

Stickandet har varit enormt viktigt under de här exjobbsmånaderna. Det har varit min tillflyktsort och tröst många gånger. Ibland är det bra att vara av en drömmande natur!

Jag har också fått klart årets första FO. Tyvärr kan jag inte visa det här ännu, tidigast onsdag kväll blir det. Ska inte göra samma misstag som med mammas sjal. Efter jul trodde jag att det var slut med hemligheter på bloggen så då lämnade jag glatt bloggadressen till föräldrarna. Inte så klyftigt. Mamma fick sig ett gott skratt, men det kan jag väl bjuda på!

5 kommentarer:

Malin sa...

Jag håller alla tummar för dig :)
Kram Malin

Mia stickar sa...

Lycka till med redovisningen imorgon!

Agneta sa...

Håller tummarna

Kaffemoster sa...

Oj, det här hade jag missat! Hoppas att det gått bra för dig idag!!

Anonym sa...

lycka till imorgon! Det var snällt att du inte avslöjade dig :-) ska bli kul att se och få på onsdag kväll!