2009-09-30

Grööönt garn! Och gult! Och förtydligande...

Idag fick jag paket från Lienesdesign! Ett riktigt färgklickspaket med underbart gosig Angorett.



Jag blir alldeles lycklig av all färg, och den gröna är precis så grön som jag vill ha den. Underbart! Och gult är väl det nya gröna?

Och fler paket blir det. Kunde inte motstå Garn & Chokladbytet hos Stickamera. Paketet jag ska skicka är nästan färdigt att skicka. Bara att hoppas att mottagaren blir nöjd. Lite pirrigt måste jag säga, men jag gör så gott jag kan. Så har jag visst råkat beställa något mer grönt, lite mer långväga ifrån... spännande!

Sen vill jag göra ett förtydligande. Det känns pinsamt att jag har varit så otydlig, men det är INTE jag som har designat mössan med larven. Mönstret kommer från Marks & Kattens. Jag hade en länk med i förra inlägget, men mina länkar kanske syns för dåligt. HÄR kan man köpa mönstret i alla fall. Förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan jag kan visa lite mer egendesignade saker, WIP kan man säga.

Nåja. Just nu spelas den här låten hos mig. Jag har den på hjärnan varje vaken sekund och jag älskar den.

2 kommentarer:

Dödergök sa...

Klart att gult är det nya gröna, det säger ju nästan sig självt. :)

Underbara knalliga färger att bli glad av.
Äppelmössan är ju bara helt ljuvlig och jag förstår att den väckte habegär hos din son. Jag tror att fler pojkar skulle behöva ha såna mössor!

garn och annat sa...

Tänk vad roligt att se in live vad garnet hammnat!
Jag själv blir glad av färgerna,så roligt höra att flera är inte rädda för färg!
mvh liene