2009-09-03

10 000 besökare!

Helt fantastiskt är det! Tack och åter tack för alla kommentarer, alla besök och för all inspiration ni ger! Det vore väldigt roligt om ni som tittar in men inte kommenterar så mycket ville lämna en liten hälsning! Jag skulle så gärna vilja veta vilka ni är och gärna också vad det är som ni gillar med bloggen!


Nu till en annan sak:



Jag kan verkligen inte motstå den här utmaningen! Anmält mig har jag dock inte gjort ännu, och anledningen är att jag är lite osäker på vilken stil jag hör till. Jag är nog mest inne på Hip Hop, men det finns även andra stilar som jag skulle kunna tänka mig.

Vad tycker ni?

2 kommentarer:

Sunna sa...

Jag upptäckte också att jag hade gått över 10000, helt otroligt. vad fin din axelvärmare blev. jag har tittat på det mönstret flera gånger, får nog köpa mig ett.

Anonym sa...

Hej! Wow va besökare! Fast inte så konstigt med tanke på hur mycket fint du gör!