2009-08-14

Klargörande och WIP:ar

Kaffeincidenten, ja. Tusen tack för snälla kommentarer! Jag tror minsann att jag har kommit över det hela nu (stickningen är slängd, glömd och förlåten), och vill bara säga att:

1. Inga barn kom till skada
2. Ingen annan person kom heller till skada

Nu börjar det förresten närma sig (igen)! Innan veckan är slut ska den vara klar, så det så!



Det har hänt lite grann på FLS-fronten också. Men innan jag kan fortsätta måste jag nysta upp sista härvan garn. Nu är jag glad att jag köpte (vad jag trodde) för mycket! Det som eventuellt blir kvar kommer väl alltid till användning någon gång.




Även FLS ska vara klar innan veckan är slut. Tur att jag ska till Karin ikväll! En lång härlig stickkväll med te, massor av stickning och massor av tjejprat! Tjoho! Jag längtar redan! Och jag längtar också väldigt mycket efter att bli klar med koftorna. Undrar hur jag ska fira...? Med ett gäng nya stickningar antagligen. Perfekt! Vilka det blir lär ni få se framöver...!

Inga kommentarer: