2008-11-20

Fundering

Har kommit ganska långt på min första lusevante, men jag är inte nöjd. För det första är den för liten. Inte hela världen, jag har gott om släktingar som har mindre händer än jag = bra julklapp. För det andra upptäckte jag nyss att jag har stickat fel. Några småmissar som jag kan leva med, men hela mönstret på insidan av handen är fel. Suck. Dessutom syns det ju (såklart) att jag är nybörjare på att sticka med två färger. En till suck.

Nu återstår bara för mig att bestämma mig. Repa upp eller inte repa upp? Det är frågan.

2 kommentarer:

Mia stickar sa...

Jag brukar oftast repa upp för jag irriterar mig alltid på felen och blir aldrig helt nöjd. Brukar försöka tänka att jag får ju njuta av stickningen längre då!

Emma sa...

Jag får försöka tänka så jag också då! Det gäller ju att se det postiva! :)